keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Voittoja

Heippasta taas. Oon sairastellu ja lomaillu enkä siksi ole jaksanut enkä ehtinyt kirjoitella. Olen tässä voittanut muutamassa monikkoblogit blogin yhteistyökilpailussa/arvonnassa.

Ensimäinen ihana postissa tullut paketti oli Minäite-sisustuskuva. Sisustuskuva on mahdollista suunnitella itse tai valita valmis kuva. Mulla oli vaikeuksia päättää mitä tahdon. Ideoita toteutettavaksi olisi vaikka millämitalla, mutta koska tykkään toteuttaa niitä itsekkin, päätin valita valmiin kuvan. Löysin lopulta minäite facebook sivulta tekstin jonka ajattelin sopivan meidän olohuoneeseen. Valmiin toteutuksen ulkoasu ei ollut meidän tyylinen, joten toivoin hieman erilaista toteutusta fonttien ja asettelun suhteen. Sain juuri sitä mitä hain ja lopputulos on tosi kiva! Ihana saada jotain valmista, toisen tekemää. Kuva löysi paikkansa meidän olohuoneesta. Ehkäpä tämä teksti kuvastaa mun rakkautta meidän perhettä kohtaan. Iso kiitos sisustuskuvasta.

Minäite-sisustuskuvat löydät täältä



Toinen voitto oli tuubihuivi. Kiitos Raila Design. Huivin väri oli yllätys, en siis tiennyt sitä etukäteen. Jotenkin kummasti se sopii mun värimaailmaan. Tykkään kyllä kirkkaistakin väreistä, mutta tämä sopii värin kuin värin kanssa. Sopii myös meidän sisustukseen, toisinsanoen myös minä sovin sisustukseen :D Eilen huivi pääsi ensimmäistä kertaa käyttöön ja olikin ihan täydellinen keväiselle vaunulenkille. Ei liian kuuma eikä kylmä... toisin kuin mun takki johon paahtu tuolla auringonpaisteessa.

Raila Design tuotteet löydät täältä



Oli tarkotus ottaa itsestä hieman parempi kuva huivi kaulassa.. tai no edustavampi kuva huivista, mutta koska meidän päivänsäteillä on tänään känkkäränkkäpäivä, eikä toinen herroista suostu päiväunille, otettiin sitten koneen kameralla tämmöinen kuva. Aloitellaan täällä yhdessä seuraavakin blogiteksti.


ps. lisää monikkoblogeja löydät täältä : http://monikkoblogi.blogspot.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti